Кошик
27 відгуків
Эксперты по подбору и импорту Погрузочной техники и Спецтехники БУ
+380631199802
Дизельний навантажувач CLARK GTS20D
влево
  • Дизельний навантажувач CLARK GTS20D, фото 2
  • Дизельний навантажувач CLARK GTS20D, фото 3
  • Дизельний навантажувач CLARK GTS20D, фото 4
  • Дизельний навантажувач CLARK GTS20D, фото 5
вправо

Дизельний навантажувач CLARK GTS20D

  • Під замовлення
  • Оптом і в роздріб

Ціну уточнюйте

+380631199802
  • Графік роботи
  • Адреса та контакти
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Опис
Характеристики

Дизельний навантажувач CLARK GTS20D

  • Вантажопідйомність 2000кг;
  • Щогли 2-х і 3-х секційні
  • Висота підйому 2015мм./7315мм.
  • Точне рульове управління
  • Відмінна керованість і малий радіус розвороту
  • Дозволяють працювати в обмежених просторах;

 

Серія GTS20-33 навантажувачів CLARK знаменує собою подальший розвиток в надійних, міцних і потужних вилочних навантажувачів. Низькі витрати в процесі експлуатації і обслуговування у поєднанні з продуманим і ергономічним дизайном кабіни водія роблять цей навантажувач дійсно унікальним.

Кабіна водія

Для зручності попадання в ергономічну кабіну передбачені велика, низько розташована, перфорована сходинка і поручень, розташований з боку водія. Гумове покриття підлоги запобігає ковзанню. Ізоляція операторського відсіку забезпечує захист від шуму і вібрації. Регульована рульова колонка, гідропідсилювач керма регульоване сидіння , а також достатній простір для ніг дозволяють відчувати себе комфортно людині будь-якої комплекції. Ножні педалі автомобільного типу і важелі управління з міжнародними позначеннями допоможуть оператору швидше освоїти цей навантажувач. Низьке розташування фронтального щитка і оригінальна вузько профільна компонування ланцюгів і магістральних шлангів на вантажопідйомної щоглі забезпечують оператору широкий сектор огляду. Легко досяжні відділення для зберігання речей і ідеально розташований ножний паркувальне гальмо доповнюють обстановку кабіни водія.

Двигун, трансмісія

Навантажувачі CLARK GTS20-33 з дизельними двигуном ISUZU або YANMAR забезпечують відмінне прискорення і потужність. Обидва цих двигуна прості в обслуговуванні, мають низькі експлуатаційні витрати і повністю відповідають нормам ЄС щодо викидів вихлопних газів.

Двигун Yanmar (4TNE94L) (34,3 кВт) - відповідає всім нормам викидів вихлопних газів в ЄС IIIA

Двигун ISUZU 4LE2X) (46 кВт) - відповідає нормам викидів вихлопних газів в ЄС IIIB. У ISUZU використовує каталізатор DOC для скорочення викидів вихлопних газів без використання процесу регенерації, що скорочує час простою та витрати на обслуговування.

Ці сучасні двигуни є ефективними і на піку продуктивності. Температура від двигуна і трансмісії постійно контролюється, і в разі перевищення розрахункових меж двигун автоматично вимикається. Альтернативні системи, такі як системи DPF (DieselParticle-Filter), вимагають процес регенерації, що означає час простою машини і більш високі витрати на обслуговування

Гальмівна система

Дискові гальма з рідинним охолодженням і незалежний стоянкове гальмо барабанного типу забезпечують високий рівень надійності та безпеки. Робочий гальма з підсилювачем дозволяє оператору працювати без зайвої напруги і стресу, повністю зосередившись на поточному завданні. Оператор, що працює без дискомфорту, здатний показувати високі результати протягом всієї зміни

Система управління

Гідравлічний підсилювач рульового приводу поглинає зворотні удари, полегшуючи процес управління і дозволяє досягти максимального кута повороту коліс всього за кілька обертів рульового колеса. Вісь управління поворотом обладнана поворотними підшипниками в гумово гніздах. Короткі поперечні тяги на кульових опорах не вимагають установки і гарантують точне і стабільний рух по прямій. Рульовий циліндр подвійної дії забезпечує точне керування без затримок. Поворотні шворні осі монтуються на змащених роликових підшипниках для більш тривалого терміну служби.

Гідравлічна система

Поворотний фільтр очищає масло при кожному зворотному надходженні його в гідробак. Великі частинки осідають на всмоктуючому фільтрі, в результаті чого вони не потрапляють в масляний контур, що забезпечує довгий термін служби гідравлічних компонентів. Потужний насос забезпечує подачу необхідного обсягу олії на вантажопідйомну щоглу навантажувача і гідростатичний підсилювач керма. Гідравлічний розподільник при будь-яких умовах в пріоритетному порядку направляє потік масла на рульову систему. Робота з вантажем здійснюється за допомогою точного керуючого клапана, регульованого навантаженням. Запобіжний клапан забезпечує додаткову безпеку і запобігає самовільному підйом і опускання вантажу.

Вертикальна щогла

Вантажопідйомні щогли, які забезпечують безперешкодний огляд, доступні в трьох версіях: «Стандарт» і «Дуплекс» (2-х секційна) і «Триплекс» (3х секційна мачта). Високоміцні вузькі профілі забезпечують високу жорсткість навіть при великих навантаженнях. Регульовані герметизовані (колінчасті) ролики мінімізують відхилення під час роботи з вантажами зі зміщеним центром ваги. Циліндри нахилу змонтовані на кульових опорах. Це подовжує термін служби циліндра, запобігаючи ранні витоку через викривлення штока циліндра. Встроенный клапан, фикусирующий наклон, предотвращает самопроизвольный наклон грузоподъемной мачты при выключенном двигателе. Высокопрочные кованные клиновидные вилы, закрепляемые при помощи крюка или вала, имеют возможность регулировки и закрепляются отдельными шпильками. Система гидравлического демпфирования уменьшает удары и вибрации во время перемещения каретки вниз/вверх между отдельными складскими ячейками, что защищает груз и увеличивает срок службы оборудования. Міцна каретка з шістьма роликами і регульованими бічними наполегливими роликами надають цій моделі додаткову довговічність, запобігаючи заїдання каретки при роботі з вантажами зі зміщеним центром ваги.

Стандартне обладнання

Передні фари, покажчики повороту, задні ліхтарі зі стоп-сигналами та білими ліхтарями заднього ходу, пневматичні шини, захисне забарвлення в яскравий фірмовий зелений колір «CLARK Green», кабіна оператора і щогла пофарбовані в чорний колір, обода коліс – в білий.

Додаткове обладнання

Супереластичні або немаркі білі шини , обігрів кабіни, інтегрований або навісний механізм бокового зміщення каретки, різні допоміжні пристосування, замок кришки паливного бака, швидкороз'ємні з'єднання, різні гнізда, сигналізація заднього ходу, очищувач повітря і багато іншого.

Габаритні розміри
Висота2170 мм
Ширина1185 мм
Довжина3643 мм
Основні
СтанНове
Мінімальний радіус повороту2.29 м
ДвигунДизельний
Максимальна швидкість пересування18 км/год
Швидкість підйому без вантажу54 см/с
Кут нахилу щогли вперед6 град.
Колісна база  1620 мм
Швидкість опускання без вантажу50 см/с
Швидкість опускання з вантажем54 см/с
Кут нахилу щогли назад10 град.
Швидкість підйому з вантажем48 см/с
Маса навантажувача3550 кг
Мінімальний кліренс135 мм
Тип за кількістю опорних колісЧотирьохопорний
Виробник  Clarks
Вантажопідйомність  2 т
Висота сидіння1219 мм
Положення оператораСидячи
Характеристики двигуна
Кількість циліндрів  4
Користувацькі характеристики
ВиробникCLARK
Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте
Дизельний навантажувач CLARK GTS20DДизельний навантажувач CLARK GTS20D
Під замовлення
Ціну уточнюйте
+380631199802