Газові навантажувачі CLARK C 60/70/75 від 6 до 7.5 т.
Спираючись на багаторічний досвід виробництва навантажувачів вантажопідйомністю 6 – 7.5 тон, Clark представляє нову серію потужних навантажувачів з компонентами найвищої якості С60-75. Поєднання потужного двигуна, повністю автоматичною 3 ступінчастої коробки передач і жидкоохлаждаемого дискового гальма в стандартній комплектації з цільної міцною рамою робить цей навантажувач надзвичайно міцним. Низькі витрати на експлуатацію і обслуговування, а також ергономічна кабіна водія, є відмітними ознаками навантажувачів цієї серії. Цей навантажувач включає в себе все, що ви можете очікувати від навантажувачі Clark, розрахованого на використання в екстремальних умовах.
Кабіна водія
Для зручності попадання в ергономічну кабіну передбачені велика, низько розташована, перфорована сходинка і поручень, розташований з боку водія. Гумове покриття підлоги запобігає ковзанню. Регульована рульова колонка (30°), рульове колесо зі спицями, комфортне регульоване сидіння CLARK, а також достатній простір для ніг дозволяють відчувати себе комфортно людині будь-якої комплекції. Ножні педалі автомобільного типу і важелі управління з міжнародними позначеннями полегшують освоєння керування навантажувачем. Робочі дані відображаються в режимі реального часу на кольоровому РК-дисплеї з TFT-матрицею. Низьке розташування фронтального щитка і оригінальна вузько профільна компонування ланцюгів і магістральних шлангів на вантажопідйомної щоглі забезпечують оператору широкий сектор огляду. Легко досяжні відділення для аксесуарів і ідеально розташований ручне гальмо автомобільного типу доповнюють обстановку кабіни водія. Крім того, в навантажувачах цієї серії є відділення для зберігання, розташоване на рамі.
Двигун, трансмісія
Вилкові навантажувачі «CLARK» моделей С60-75 оснащені двигунами, що працюють на зрідженому газі або дизельному паливі, що забезпечує чудову динамічність і високі ходові якості при низькій витраті палива. Ці потужні сучасні двигуни є кращими у своєму роді. Газовий двигун GM об'ємом 4,3 літра з внутрішнім балансировщиком працює дуже м'яко навіть під навантаженням. Додатковий трикомпонентний каталітичний нейтралізатор доступний для газової версії. Обидва двигуни підключені до повністю автоматичного 3-ступінчастою коробці передач для забезпечення точного і комфортабельного управління. Поштовхова педаль має вбудовану функцію гальмування і гарантує можливість управління рухом і гальмуванням під час проведення всіх підйомних операцій. Для зниження вірогідності поломки ведеться постійний моніторинг температури двигуна і трансмісії, і якщо вона піднімається вище проектних значень, двигун автоматично глушиться. Гнучке з'єднання двигуна/трансмісії та ведучої осі зводить рівень шуму і вібрації до мінімуму. Всі типи двигунів відповідають нормам, встановленим директивами ЄС за рівнями шуму і викиду вихлопних газів.
Гальмівна система
Дискові гальма з рідинним охолодженням і незалежний стоянкове гальмо барабанного типу забезпечують високий рівень надійності та безпеки входять в стандартну комплектацію всіх навантажувачів цієї серії. У разі використання стоянкового гальма трансмісія переходить в нейтральну позицію для запобігання випадкового старту. Жидкоохлаждаемый дискове гальмо має мінімальний знос, не вимагає обслуговування і є дуже чутливим навіть під великим навантаженням. Робочий гальма з підсилювачем дозволяє оператору працювати без зайвої напруги і стресу, повністю зосередившись на поточному завданні. Оператор, що працює без дискомфорту, здатний показувати високі результати протягом всієї зміни.
Система управління
Гідравлічний підсилювач рульового приводу поглинає зворотні удари, полегшуючи процес управління і дозволяє досягти максимального кута повороту коліс всього за кілька обертів рульового колеса. Вісь управління поворотом обладнана поворотними підшипниками в гумово гніздах. Короткі поперечні тяги на кульових опорах не вимагають установки і гарантують точне і стабільний рух по прямій. Рульовий циліндр подвійної дії забезпечує точне керування без затримок. Поворотні шворні осі монтуються на змащених роликових підшипниках для більш тривалого терміну служби.
Гідравлічна система
Поворотний фільтр очищає масло при кожному зворотному надходженні його в гідробак. Великі частинки осідають на всмоктуючому фільтрі, в результаті чого вони не потрапляють в масляний контур, що забезпечує довгий термін служби гідравлічних компонентів. Потужний насос забезпечує подачу необхідного обсягу олії на вантажопідйомну щоглу навантажувача і гідростатичний підсилювач керма. Гідравлічний розподільник при будь-яких умовах в пріоритетному порядку направляє потік масла на рульову систему. Робота з вантажем здійснюється за допомогою точного керуючого клапана, регульованого навантаженням. Запобіжний клапан забезпечує додаткову безпеку і запобігає самовільному підйом і опускання вантажу.
Вертикальна щогла
Вантажопідйомні щогли, які забезпечують безперешкодний огляд, доступні в двох версіях: «Стандарт» і «Триплекс» (3х секційна мачта). Високоміцні вузькі профілі забезпечують високу жорсткість навіть при великих навантаженнях. Регульовані герметизовані (колінчасті) ролики мінімізують відхилення під час роботи з вантажами зі зміщеним центром ваги. Циліндри нахилу змонтовані на кульових опорах. Це подовжує термін служби циліндра, запобігаючи ранні витоку через викривлення штока циліндра. Встроенный клапан, фиксирующий наклон, предотвращает самопроизвольный наклон грузоподъемной мачты при выключенном двигателе. Высокопрочные кованные клиновидные вилы, закрепляемые при помощи крюка или вала, имеют возможность регулировки и закрепляются отдельными шпильками. Система гидравлического демпфирования уменьшает удары и вибрации во время перемещения каретки вниз/вверх между отдельными складскими ячейками, что защищает груз и увеличивает срок службы оборудования. Прочная каретка с шестью роликами и регулируемыми боковыми упорными роликами придают этой модели дополнительную долговечность, предотвращая заедание каретки при работе с грузами со смещенным центром тяжести.
Cтандартное оборудование
Защищенные передние фары, указатели поворота, задние фонари со стоп сигналами и белыми фонарями заднего хода, пневматические шины, звуковой сигнал заднего хода, защитная окраска в яркий фирменный зеленый цвет «CLARK Green», кабина оператора и мачта окрашены в черный цвет, обода колес – в белый.
Дополнительное оборудование
Супереластичні шини, насадки, підігрів або кондиціонер кабіни, інтегрований або навісний механізм бокового зміщення каретки, швидкороз'ємні з'єднання, искрозащита, різні гнізда і багато іншого.
Безпека
Серія C60-75 сертифікована CE і відповідає європейським стандартам безпеки для автонавантажувачів.
- Ціну уточнюйтеПід замовлення Оптом і в роздріб+380 (63) 119-98-02
- +380 (63) 220-03-69
- Ціну уточнюйтеПід замовлення Оптом і в роздріб+380 (63) 119-98-02
- +380 (63) 220-03-69
- Ціну уточнюйтеПід замовлення Оптом і в роздріб+380 (63) 119-98-02
- +380 (63) 220-03-69