Кошик
27 відгуків
Эксперты по подбору и импорту Погрузочной техники и Спецтехники БУ
+380 (63) 119-98-02

Дизельні навантажувачі CLARK C15/18/20s від 1,5 до 2 т.

Серія C15-20s навантажувачів CLARK є продовженням серії Gen2, яка включає в себе надійні, міцні і потужні навантажувачі преміум-класу. Низькі витрати в процесі експлуатації і обслуговування у поєднанні з продуманим і ергономічним дизайном кабіни водія роблять цей навантажувач дійсно унікальним. Міцна конструкція, в якій відсутні тонкі металеві та пластикові елементи, означає, що ці навантажувачі можуть використовуватися в самих екстремальних умовах.

Кабіна водія

Для зручності попадання в ергономічну кабіну передбачені велика, низько розташована, перфорована сходинка і поручень, розташований з боку водія. Гумове покриття підлоги запобігає ковзанню. Ізоляція операторського відсіку забезпечує захист від шуму і вібрації. Регульована рульова колонка (38°), рульове колесо зі спицями, комфортне регульоване сидіння CLARK, а також достатній простір для ніг дозволяють відчувати себе комфортно людині будь-якої комплекції. Ножні педалі автомобільного типу і важелі управління з міжнародними позначеннями допоможуть оператору швидше освоїти цей навантажувач. Робочі дані відображаються в режимі реального часу на кольоровому РК-дисплеї з TFT-матрицею. Низьке розташування фронтального щитка і оригінальна вузько профільна компонування ланцюгів і магістральних шлангів на вантажопідйомної щоглі забезпечують оператору широкий сектор огляду. Легко досяжні відділення для зберігання речей і ідеально розташований ножний паркувальне гальмо доповнюють обстановку кабіни водія.

Двигун, трансмісія

Вилкові навантажувачі «CLARK» моделей 15-20s оснащені двигунами, що працюють на зрідженому газі або дизельному паливі, що забезпечує чудову динамічність і високі ходові якості. Дизельний двигун Yanmar 4TNE88» потужністю 28.8 кВт при 2 400 об/хв нічим не поступається двигуну «Mitsubishi 4G63» об'ємом 2.0 літра, що працює на зрідженому газі. Обидва двигуни з'єднуються з перевіреною безступінчатим, автоматичною коробкою передач «CLARK» TA-12, конвертером, провідними осями і барабанним/колодочным гальмом. Для зниження вірогідності поломки ведеться постійний моніторинг температури двигуна і трансмісії, і якщо вона піднімається вище проектних значень, двигун автоматично глушиться. Всі типи двигунів відповідають нормам, встановленим директивами ЄС за рівнями шуму і викиду вихлопних газів.

Гальмівна система

Стоянкове гальмо барабанного типу забезпечує високий рівень безпеки. Робочий гальма з підсилювачем дозволяє оператору працювати без зайвої напруги і стресу, повністю зосередившись на поточному завданні. Оператор, що працює без дискомфорту, здатний показувати високі результати протягом всієї зміни.

Система управління

Гідравлічний підсилювач рульового приводу поглинає зворотні удари, полегшуючи процес управління і дозволяє досягти максимального кута повороту коліс всього за кілька обертів рульового колеса. Вісь управління поворотом обладнана поворотними підшипниками в гумово гніздах. Короткі поперечні тяги на кульових опорах не вимагають установки і гарантують точне і стабільний рух по прямій. Рульовий циліндр подвійної дії забезпечує точне керування без затримок. Поворотні шворні осі монтуються на змащених роликових підшипниках для більш тривалого терміну служби.

Гідравлічна система

Поворотний фільтр очищає масло при кожному зворотному надходженні його в гідробак. Великі частинки осідають на всмоктуючому фільтрі, в результаті чого вони не потрапляють в масляний контур, що забезпечує довгий термін служби гідравлічних компонентів. Потужний насос забезпечує подачу необхідного обсягу олії на вантажопідйомну щоглу навантажувача і гідростатичний підсилювач керма. Гідравлічний розподільник при будь-яких умовах в пріоритетному порядку направляє потік масла на рульову систему. Робота з вантажем здійснюється за допомогою точного керуючого клапана, регульованого навантаженням. Запобіжний клапан забезпечує додаткову безпеку і запобігає самовільному підйом і опускання вантажу.

Вертикальна щогла

Вантажопідйомні щогли, які забезпечують безперешкодний огляд, доступні в трьох версіях: «Стандарт» і «Дуплекс» (2-х секційна) і «Триплекс» (3х секційна мачта). Високоміцні вузькі профілі забезпечують високу жорсткість навіть при великих навантаженнях. Регульовані герметизовані (колінчасті) ролики мінімізують відхилення під час роботи з вантажами зі зміщеним центром ваги. Циліндри нахилу змонтовані на кульових опорах. Це подовжує термін служби циліндра, запобігаючи ранні витоку через викривлення штока циліндра. Вбудований клапан, фикусирующий нахил, запобігає самовільному нахил вантажопідйомної щогли при вимкненому двигуні. Високоміцні ковані клиноподібні вила, що закріплюються за допомогою гака чи валу, мають можливість регулювання і закріплюються окремими шпильками. Система гідравлічного демпфування зменшує удари та вібрації під час переміщення каретки вниз/вгору між окремими складськими осередками, що захищає вантаж і збільшує термін служби обладнання. Міцна каретка з шістьма роликами і регульованими бічними наполегливими роликами надають цій моделі додаткову довговічність, запобігаючи заїдання каретки при роботі з вантажами зі зміщеним центром ваги.

Стандартне обладнання

Передні фари, покажчики повороту, задні ліхтарі зі стоп-сигналами та білими ліхтарями заднього ходу, пневматичні шини, захисне забарвлення в яскравий фірмовий зелений колір «CLARK Green», кабіна оператора і щогла пофарбовані в чорний колір, обода коліс – в білий.

Додаткове обладнання

Супереластичні або немаркі білі шини, обігрів кабіни, інтегрований або навісний механізм бокового зміщення каретки, різні допоміжні пристосування, замок кришки паливного бака, швидкороз'ємні з'єднання, різні гнізда, акустична сигналізація заднього ходу, очищувач повітря і багато іншого.

Безпека

Серія C15-20s сертифікована CE і відповідає європейським стандартам безпеки для автонавантажувачів

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner