Ціну уточнюйте
Спираючись на багаторічний досвід виробництва навантажувачів вантажопідйомністю 6 – 8 тон, Clark представляє нову серію потужних навантажувачів з компонентами найвищої якості — С60-80. Поєднання потужного двигуна, повністю автоматичною 3-ступінчастої коробки передач і жидкоохлаждаемого дискового гальма в стандартній комплектації з цільної міцною рамою робить цей навантажувач надзвичайно міцним. Низькі витрати на експлуатацію і обслуговування, а також ергономічна кабіна водія, є відмітними ознаками навантажувачів цієї серії.
Цей навантажувач включає в себе все, що ви можете очікувати від навантажувачі Clark, розрахованого на використання в екстремальних умовах.
Кабіна водія
Водій потрапляє в ергономічну кабіну, використовуючи велику, низько розташовану, перфоровану і неслизьке металеву сходинку. Поручень, розташований з боку водія, полегшує процес потрапляння у кабіну. Гумове покриття підлоги запобігає ковзанню.
Регульована рульова колонка (30°), рульове колесо зі спицями, регульоване комфортне крісло CLARK, а також достатній простір для ніг забезпечують чудову адаптацію для будь-якого водія.
Автоматичні ножні педалі і важелі управління з міжнародними позначеннями допоможуть оператору швидше освоїти цей навантажувач.
Робочі дані відображаються в режимі реального часу на дисплеї. Низьке розташування фронтального щитка і оригінальна вузько профільна компонування ланцюгів і магістральних шлангів на вантажопідйомної щоглі забезпечують оператору широкий сектор огляду.
Легко досяжні відділення для зберігання і ідеально розташований ножний паркувальне гальмо доповнюють обстановку кабіни водія. Крім того, в навантажувачах цієї серії є відділення для зберігання, розташоване на рамі.
Двигун і трансмісія
Вилкові навантажувачі «CLARK» моделей С60-80 оснащені двигунами, що працюють на зрідженому газі або дизельному паливі, що забезпечує чудову динамічність і високі ходові якості при низькій витраті палива. Ці потужні сучасні двигуни є кращими у своєму роді. 6-циліндровий газовий двигун GM об'ємом 4,3 літра з внутрішнім балансировщиком працює дуже м'яко навіть під навантаженням.
Додатковий трикомпонентний каталітичний нейтралізатор доступний для газової версії. Двигун підключений до повністю автоматичного 3-ступінчастою коробці передач для забезпечення точного і комфортабельного управління. Поштовхова педаль має вбудовану функцію гальмування і гарантує можливість управління рухом і гальмуванням під час проведення всіх підйомних операцій.
Для зниження вірогідності поломки ведеться постійний моніторинг температури двигуна і трансмісії, і якщо вона піднімається вище проектних значень, двигун автоматично глушиться. Гнучке з'єднання двигуна/трансмісії і привідної осі зводить вібрації і шуми до мінімуму.
Всі типи двигунів відповідають нормам, встановленим директивами ЄС за рівнями шуму і викиду вихлопних газів.
Гальмівна система
Жидкоохлаждаемый дискове гальмо і незалежний барабанне гальмо гарантують високий рівень безпеки входять в стандартну комплектацію всіх навантажувачів цієї серії. У разі використання стоянкового гальма трансмісія переходить в нейтраль для запобігання випадкового старту.
Жидкоохлаждаемый дискове гальмо має мінімальний знос, не вимагає обслуговування і є дуже чутливим навіть під великим навантаженням. Робочі гальма з гідропідсилювачем гарантують відсутність стресу і повне фокусування на навантаженні. Оператор, що працює в комфортній обстановці без стресу, завжди досягає найкращих результатів протягом всієї зміни.
Система управління
Гідравлічна система управління зменшує віддачу, робить управління легким і досягає повного замикання всього через кілька поворотів керма. Вісь повороту має кілька підшипників, вмонтованих у гумові сталеві елементи.
Сферичний підшипник, змонтований на коротких стрижнях, не вимагають налагодження і забезпечують тривалу експлуатацію. Подвійний поворотний циліндр забезпечує точне і пряме повертання. Штирі осі вмонтовані в змащені шарикопідшипники для забезпечення тривалого терміну служби
Гідравлічна система
Зворотний фільтр очищає масло при кожному зворотному потоці. Великі частинки залишаються на всмоктуючому фільтрі, в результаті чого вони не потрапляють в масляний контур, що забезпечує довгий термін служби гідравлічних компонентів.
Потужний насос забезпечує достатню подачу масла для підняття і гідравлічного управління. Дистриб'ютор пріоритетів забезпечує пріоритет рульового управління при будь-яких умовах. Навантаження контролюється через точний клапан управління, чутливий до навантаження. Клапан безпеки забезпечує високу безпеку і виключає можливість неконтрольованого спуску в будь-який час
Щогла
Вантажопідйомні щогли, які забезпечують безперешкодний огляд, доступні в трьох версіях: «Standard» і «Hilo» (2-х секційна) і «Triplex» (3х секційна мачта). Високоміцні пов'язані вузькі профілі забезпечують високу жорсткість навіть при великих навантаженнях. Регульовані герметизовані (колінчасті) ролики мінімізують відхилення під час роботи з вантажами зі зміщеним центром ваги.
Циліндри нахилу змонтовані на кульових опорах. Це подовжує термін служби циліндра, запобігаючи ранні витоку через викривлення штока циліндра. Вбудовані клапан фіксуючий нахил запобігає самовільному нахил вантажопідйомної щогли при відсутності енергії.
Високоміцні ковані клиноподібні вила, що закріплюються за допомогою гака чи валу, мають можливість регулювання і закріплюються окремими шпильками.
Система гідравлічного демпфування зменшує удари та вібрації під час переміщення каретки вниз/вгору між окремими складськими осередками, що захищає вантаж і збільшує термін служби обладнання. Міцна каретка з шістьма роликами і регульованими бічними наполегливими роликами надають цій моделі додаткову довговічність, запобігаючи заїдання каретки при роботі з вантажами зі зміщеним центром ваги.
Безпека і контроль якості
Всі навантажувачі Clark обладнані необхідними системами безпеки. Старт навантажувача можливий тільки при нейтральному положенні коробки передач. Запірний клапан циліндрів нахилу щогли запобігає випадковий нахил щогли при відключеному двигуні. Амортизатор з автоматичним замком запобігає випадкове закриття кришки моторного відсіку. Запірні клапани запобігають випадкове неконтрольоване опускання каретки вил у разі пошкодження шлангів високого тиску. Рух вперед-назад неможливо при включеному паркувальному гальмі.
У 20-х роках XX століття Clark встановив стандарт сучасного навантажувача і протягом більш ніж 80-ти років є технологічним законодавцем у світовій індустрії підйомно-транспортного устаткування. Запатентовані рішення компанії Clark, доступ до яких був відкритий для всіх учасників ринку, лягли в основу того, що зараз є стандартом для будь-якого виробника вилочних навантажувачів.
Габаритні розміри | |
---|---|
Висота | 2370 мм |
Ширина | 2125 мм |
Довжина | 4723 мм |
Основні | |
Стан | Новий |
Мінімальний радіус повороту | 3.42 м |
Двигун | Газовий |
Максимальна швидкість пересування | 31.4 км/год |
Швидкість підйому без вантажу | 49 см/с |
Кут нахилу щогли вперед | 10 град. |
Колісна база | 2250 мм |
Швидкість опускання без вантажу | 43 см/с |
Швидкість опускання з вантажем | 45 см/с |
Кут нахилу щогли назад | 15 град. |
Швидкість підйому з вантажем | 44 см/с |
Маса навантажувача | 9077 кг |
Мінімальний кліренс | 200 мм |
Тип за кількістю опорних коліс | Чотирьохопорний |
Положення оператора | Сидячи |
Вантажопідйомність | 6 т |
Виробник | Clarks |
Висота сидіння | 1320 мм |
Рівень шуму | 82.7 дБ |
Характеристики двигуна | |
Кількість циліндрів | 6 |
Об'єм двигуна | 4300 куб. см |